دانلود پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 335
نویسنده : mostafa arazi

انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش , پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش , دانلود پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش

 

دانلود پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش

در این مطلب از سازه برتر پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش را در ادامه پاورپوینت های درس عناصر و جزییات ساختمانی برای همراهان عزیز آماده کرده ایم که در ادامه می توانید این پاورپوینت ۵۸ اسلایدی را دانلود نموده و استفاده کنید. در میان مولفه‎  های مصرف انرژی در ساختمان، سیستم های گرمایشی که عمدتا از سوخت‎های فسیلی استفاده می‎کنند و از جمله مصرف کنندگان عمده انرژی بشمار می‎روند، از اهمیت ویژه‎ای برخوردار هستند، چرا که ۷۰% از گاز طبیعی مصرفی کشور به گرمایش ساختمان اختصاص می‎یابد.
توجه به عوامل گوناگونی که در میزان مصرف انرژی گرمایشی ساختمان نقش دارند، در ارائه راهکارهای صرفه جویی در بخش ساختمان و کاهش مصرف انرژی در بخش خانگی، تاثیر فراوانی می‎گذارد. شرایط اقلیمی و آب و هوایی، معماری ساحتمان، مصالح ساختمان، راندمان سیستم‎های گرمایش، بکارگیری تجهیزات با ظرفیت مورد نیاز که اساسا در میزان بار حرارتی ساختمان موثر هستند و همچنین کنترل سیستم‎های گرمایش از عوامل موثر در میزان مصرف انرژی گرمایشی محسوب می‎شوند.


در سیستم‎های گرمایش مرکزی، گرمای مورد نیاز تمام قسمت‎ها در یک قسمت از ساختمان تولید می‎شود و به کمک وسایل توزیع از قبیل رادیاتور، فن کویل، کانال و … به بخش‎های مورد نیاز فرستاده می‎شود. اساس کار سیستم‎های گرمایش مرکزی بر این است که حرارت از یک منبع انرژی به قسمت‎های مختلف ساختمان انتقال می‎یابد. برای انتقال حرارت وجود سیال واسطه‎ای چون آب، بخار و یا هوا لازم است که ناقل حرارت بین منبع انرژی و دستگاه‎های گرم کننده باشد. سیستم‎های گرمایش مرکزی همگی دارای یک دیگ آب گرم یا دیگ بخار می‎باشند و تفاوت میان سیستم‎های مختلف گرمایش مرکزی در پایانه‎های آنها می‎باشد که می‎تواند رادیاتور آلومینیومی یا فولادی، فن کویل، هواساز یا فن کویل‎های کانالی باشد.

.

عنوان: انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش
فرمت: پاورپوینت
حجم: ۱ MB
رمز: www.saze20.ir

انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش , پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش , دانلود پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش



:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: